Ulubieńcy ostatnich miesięcy



Do tego posta zbieram się dosyć długa, a lista stale się powiększa. Postaram się krótko i zwięźle przekazać Wam co się u mnie sprawdziło i co mi się spodobało w ciągu kilku ostatnich miesięcy. Post zrobiłam w listopadzie ale odkładałam jego publikacje. Lista znacząco się powiększyła więc myślę, że niedługo zrobię kolejny taki post. Mam nadzieję, że tego typu wpisy wam się podobają! Koniecznie dajcie znać w komentarzach ↓



KOSMETYKI

○ Nawilżający krem do twarzy.



○ Nawilżające krople do oczu.



○ Podkład Pierre Rene.



○ PitRok dezodorant.



○ Ziaja MANUKA tonik.



○ Olejek do włosów.



○ Płyn do ciała / szampon Mixa.



○ Peeling do twarzy marki Selfie Project.



○ Peeling do twarzy Garnier.



○ Bloker Ziaja.



○ Peeling enzymatyczny Ziaja.



○ Lakier do paznokci Golden Rose.



○ Lakiery do paznokci Bell HYPOallergenic.



○ Paletka do oczu Nyx.



FILMY, SERIALE & KSIĄŻKA

○ Każdego dnia
○ Ponad wszystko
○ Player one
○ The Meg
○ Zwyczajna przysługa
○ Berek
○ Pozycji zapewne znalazłoby się więcej ale niestety nigdy nie pamiętam tytułów...

○ Dom Grozy
○ The End Of The F *** ing World
○ Orange Is The New Black
○ Pułapka
○ Czysta Krew
Chilling Adventures of Sabrina
Nawiedzony dom na wzgórzu

○ Sekrety Urody Koreanek


MUZYKA 

○ Bruno Mars - Grenade
○ Avicii - Addicted To You
○ Paweł Domagała - Weź nie pytaj
○ The Carters - Apes**t
○ Noah Cyrus - Mad at You
○ Post Malone - Psycho
○ Queen - wszystkie piosenki ♥


...


A WY MACIE JAKICHŚ ULUBIEŃCÓW? DAJCIE ZNAĆ W KOMENTARZU ↓

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 caia , Blogger