FESTIWALOWE WŁOSY


Za każdym razem gdy moje włosy "nabierają" koloru dostaję wiele pytań jak uzyskałam taki kolor i gdzie to można kupić? Dużymi krokami zbliża się lato, czas festiwali i wyjazdów, czemu nie miałybyśmy zaszaleć? Jest to idealny produkt na rozjaśnione lub z natury jasne włosy choć nie ma gwarancji, że kolor Wam złapie włos. Od kilku lat marka Bleach London jest mi znana. Niestety nie jest dostępna na polskim rynku i dobrze jest mieć rodzinę lub znajomych w Anglii jeśli chcemy wyposażyć się w ten produkt. 



Sama nie wiem jak nazwać te "farby". Ich konsystencja przypomina budyń. Mają piękny zapach jak z resztą wszystkie ich produkty. Niestety kolor nie utrzymuje się długo. Może wytrzymać kilka miesięcy ale wyłącznie kolor niebieski i zielony bo te pigmenty najdłużej się zmywają. Róże i inne jasne kolory zmywają się bardzo szybko lecz mimo to bardzo lubię te produkty. Są bardzo wydajne i nie niszczą włosów. Mogę Wam również bardzo polecić serię do rozjaśniania włosów, zawsze po wizycie u fryzjera byłam niezadowolona, bo ten żółty blond mnie wkurzał, aż w końcu moja mama zrobiła mi włosy tymi oto produktami i w końcu wyszły takie jak zawsze chciałam! Do tego używałam szamponu oraz odżywki, w kolorze fioletowym - usuwają one żółty odcień i posiwiają włosy. Farbki tej marki są naprawdę warte kupna oraz przetestowania, jest do najlepszy produkt do tego typu koloryzacji, z jakim się spotkałam. A, że kobieta zmienną jest, stwierdziłam, że wracam do swojego naturalnego koloru, jedyne czego będzie mi brakować to właśnie tej koloryzacji i tęczy na głowie...



Ceny oraz produkty możecie sprawdzić tutaj: BLEACH LONDON





ZALETY:

-wydajne
-gęste
-nie niszczą włosów
-piękny zapach
-dobra jakość
-cena

WADY:
-kolorów nie widać na naturalnym ciemniejszym blondzie
-słaba trwałość




Dajcie znać co myślicie o serii dotyczącej 'przygotowań' do festiwali (make-up, całe stylizacje rozbite na poszczególne części garderoby, itp. ?)

10 komentarzy:

  1. Na festiwal, wakacje, czy imprezę są one na prawdę piekne, jednak na dłuższą metę nie przemawiają do mnie :)

    xclaudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak słaba jest ich trwałość?
    Sama używam tonerów i tez nierzadko słyszę tego typu pytania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam kolorowe wlosy <3 http://mysterious-natalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Strasznie mi sie podobaja kolorowe wlosy, ale o tych farbach nie slyszalam. Co do serii jestemjak najbardziej za! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię efekt kolorowych włosów, ale sama bym się chyba nie zdecydowała na nie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam, choć szkoda mi moich włosów więc kupuję peruki :)

    shizuko-ai.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie kolorowe włosy, szczególnie w sezonie letnim na jasnych włosach wyglądają naprawdę świetnie, jednak na sobie bym ich nie widziała. Zwłaszcza jeśli ktoś ma kręcone włosy, tak jak ja, które są delikatne i nie podatne na różne farbowania.

    Dziękuje za komentarz u mnie! W wolnej chwili zapraszam ponownie na nowy post ❤
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę, że taka seria byłaby bardzo ciekawa i chętnie zagłębiłabym się w taką "lekturę" :D Produkty są super, i mega marzy mi się takie coś, ale aktualnie tyle co zeszłam z blondu haha :D http://paulacierpiak.blogpot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio zafarbowałam szamponetką i mi nie wyszło i wygląda to komicznie teraz.

    nonstopyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 caia , Blogger