Konkursowe pudełko od Shinybox



Jakoś w grudniu dostałam pudełko pełne kosmetyków od ShinyBox. Wygrałam je w konkursie na Instagramie. Nie miałam pojęcia co będzie w środku, więc była to dla mnie ogromna niespodzianka! Na dole macie zdjęcia i krótkie recenzje wszystkich kosmetyków.




1. Barnängen all over rescue body balm → balsam do ciała, który ma bardzo fajną konsystencję. Jest bardzo gęsty, wydaje się być takim 'twardym' masełkiem. Mocno nawilża, szybko się wchłania i ma delikatny zapach.



2. Novex Argan Oil maska z olejkiem arganowym → w jednym z poprzednich pudełek dostałam te maskę do włosów lecz inny rodzaj. Ta z olejkiem arganowym nie daje takiego fajnego efektu jak Novex mystic black baobab oil.



3. Catrice Glam & doll false lashes mascara → tusz bardzo fajnie rozdziela i wyczesuje rzęsy, ale niestety rozmazuje się pod oczami. Poużywam go jeszcze trochę i dam wam znać jeśli coś się zmieni.



4. Kobo Fashion color shine & care lipstick → bardzo kremowa i intensywna pomadka, ta moja ma piękny arbuzowy zapach ale po nałożeniu na usta efekt w ogóle mi się nie podobał. Przypomina mi bardziej taką pomadkę dla dzieci.



5. Cougar perfect pout volume and shape definition → jest to preparat powiększający usta. Użyłam go co prawda dopiero raz ale oprócz uczucia pieczenia nie zauważyłam większego efektu. Wygląda super na ustach, daje taki błyszczykowy 'mokry' efekt. Będzie fajnie wyglądał do zdjęć makijażu.



6. Mgiełka różanapolecam z całego serca! Jest bardzo dobra, odświeża i nawilża skórę. Używam jej przed makijażem oraz w trakcie jego wykonywania. Fajnie ściąga pudrowość z twarzy.



7. Hello Nature - odżywka do włosów olejek z jagód acai → bardzo ale to bardzo pięknie pachnie, włosy po jej użyciu są mięciutkie. U mnie super się sprawdza, warto ją wypróbować!



8. Tutaj macie jeszcze maseczki do twarzy ↑ ale nie używałam żadnej z nich, boję się że mnie uczulą. Na dodatek potrzebuję teraz masek nawilżających a te są odmładzające i napinające skórę. Na pewno kiedyś ich wypróbuje i dam wam znać! ↓



Który produkt spodobał Wam się najbardziej?


7 komentarzy:

  1. Ciekawa zawartość. Ja czasami zamawiam pudełka beGlossy. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pudełko na bardzo fajną zawartość :) Nic w powyższych kosmetyków nie używałam :) Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję, kocham ten bogaty gęsty balsam do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mgiełka chyba najbardziej mi przypadła do gustu. Ogólnie zawartość pudełka warta ceny, a Ty farciaro wygrałaś :) Gratuluje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie produkty bardzo mnie zainteresowały, nie sposób wskazać lidera! :)
    Nigdy nie miałam pudełeczka od Shinybox, chyba czas to zmienić.
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie w wolnej chwili!

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie recenzje ❤️ tyle razy znalazłam w nich kosmetyczne perełki , który używam do dziś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z chęcią bym przetestowała ten preparat do ust:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 caia , Blogger