Nadchodzące święta..

Cześć!

Za tydzień święta, więc już dzisiaj chciałabym Wam złożyć życzenia z całego serducha tak więc klasycznie powiem; zdrowych, wesołych, radosnych i spokojnych świąt! 

Przechodząc już do posta... ostatnio wzięło mnie na robienie zdjęć, a ponieważ mama zadbała o nowe ozdoby świąteczne to mam dla Was kilka zdjęć w tym klimacie. Chciałam Wam napomnieć trochę o moim wyjeździe w tę sobotę. Otóż wybieram się na święta z rodzicami, siostrą i jej chłopakiem do rodziny mieszkającej w Anglii. Niestety mój chłopak nie może z nami jechać co sprawia, że nie cieszę się na tą podróż tak jak powinnam. Nasz wyjazd potrwa do ok 2 stycznia. Myślę, że zbiorę dużo materiału na moje kolejne posty! Wizja dużych, rodzinnych świąt sprawia, że czuję się jak siedmiolatka i przypominają mi się wszystkie święta spędzone u mojej babci.








 A Wy? Jak spędzacie święta i sylwestra? Koniecznie dajcie mi znać!

9 komentarzy:

  1. Hej, bardzo fajny post, miło się czytało :)
    Przy okazji zapraszam na mojego bloga, dopiero zaczynam swoją przygodę z blogowaniem, niedługo nowe posty takze zapraszam do obserwacji :)
    aleksaandrinee@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia! Ja jak co roku, nie mam żadnych planów na Sylwka :<
    [mój blog]

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia! Ja Święta spędzę tradycyjnie z rodziną w domu. A na sylwestra jadę z rodzicami, ich znajomymi i moją koleżanką w góry. Szczerze wolałabym spędzić go w gronie znajomych, a nie z rodzicami, ale cóż, eh. ;)

    Obserwujemy?
    seendixsecret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. piekny kot zapraszam na rozdanie ZOEVA http://madziakowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Święta oczywiście spędzę z rodziną, a sylwestra planuje z przyjaciółką
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Super,że spędzisz święta w większym gronie. A ja święta spędzę pewnie też z rodziną.

    http://whispersofstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. oj, zazdroszczę wyjazdu do Anglii. Ja jak co roku spędzam swięta w domu z rodziną :)
    U mnie własnie pojawił się konkurs, więc zapraszam :)
    by-vanys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Robisz ładne zdjęcia. Ps. ślicznego masz kotka. <3

    http://lovewhitehair.blogspot.com/ zapraszam. :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 caia , Blogger