Przepis na świąteczne pierniki

Tym razem mam dla Was coś nowego! Otóż jest to przepis na świąteczne pierniczki. Robiłam je niedawno i wyszły przepyszne także polecam Wam je zrobić. Nie zajmuje to dużo czasu a jest świetnym sposobem np. na spędzenie wspólnego czasu.



 
  • 0,5kg mąki
  • 20dag miodu
  • 20dag cukru pudru
  • 12dag margaryny
  • 1 jajko
  • 1łyżeczka sody
  • 1 opakowanie przyprawy do pierników

Z termoobiegiem piec w 170/180°C przez ok 7/10minut.

Wrzuciłam wszystkie składniki do miski i zaczęłam je ugniatać po kilku minutach wyrabiałam już ciasto na blacie po czym pokroiłam je na cztery części i każdą po kolei rozwałkowywałam na oprószonym mąką blacie. Następnie zostaje wycinanie kształtów i wstawianie ich do piekarnika!

Smacznego!


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~







   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 caia , Blogger