Monotonność

Monotonność, znana jest nam wszystkim. W ostatnim czasie u mnie jest jej aż za dużo. Wszyscy znają te tygodnie zapełnione nauką, szkołą i wyczekiwaniem na weekend. Aktualnie siedzę i odliczam dni do ferii. Zostało jeszcze tylko 13dni szkolnych... Nie daję już rady, padam na twarz. To wstawanie z samego rana, siedzenie w szkole tylu godzin, dojazdy, nauka i obowiązki domowe. Gdzie tu znaleźć czas na jakieś przyjemności? Mam nadzieję, że przez te wolne dwa tygodnie wypocznę i zrobię wszystko co mam w planach. 

Zaczęliście już swoje ferie czy nadal ich wyczekujecie tak jak ja?







8 komentarzy:

  1. Ja niestety musze czekac do 15 lutego. Eh, tez mam dosc juz tej szkoly, moja glowa totalnie wysiada.

    Zapraszam do mnie w wolnej chwili!
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com
    Każdy nowy obserwator jak i komentarz wywołują uśmiech na mojej twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam ferie w ostatnim terminie i powoli już na nie wyczekuję :)
    Warto postarać się urozmaicić tą monotonność, wprowadzić w każdy dzień jakąś małą zmianę!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja na ferie muszę poczekać jeszcze dwa tygodnie, ale jak na razie monotonności nie czuję

    >>flawless-space<<

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy i inspirujący blog :) Zdecydowanie będę zaglądać tutaj częściej :) Powodzenia i buziaki! :*

    http://nicoolblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi został tylko tydzień ferii, co dobre szybko się kończy.
    Zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja niestety kończę już swój odpoczynek...
    Bardzo ładny wygląd bloga!
    Zapraszam - http://magda-ola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 caia , Blogger