SYLWESTROWE: paznokcie, makijaż i stylizacje.


Nie wiem jak Wam ale mi sylwester kojarzy się z brokatem i imprezami, a przede wszystkim z dużymi ilościami brokatu! Dzisiaj przychodzę do Was z inspiracjami na sylwestrowy makijaż, stylizacje oraz paznokcie. Wiem, że niektórzy ten dzień spędzają w domu i nic nie robią więc polecam Wam jakieś fajne filmy, wygodny dresik i dużo dobrego jedzenia! W zeszłym roku zrobiłam post, w którym znajdziecie pomysły na outfit dla każdego → KLIK.




MAKIJAŻ
W sylwestrowym makijażu największą uwagę zwróciłabym na oczy, które super wyglądają z duża ilością brokatu + smokey eyes i kreskami. Nie wiem czemu ale nie wyobrażam sobie sylwestrowego makijażu bez czerwonych lub szalono kolorowych ust!



STYLIZACJE
Tutaj kolejny raz się powtórzę... dużo brokatu! W zależności gdzie i co robicie tego dnia brokat będzie pasował. Na dole mam dla Was też kilka eleganckich i luźniejszych opcji.



PAZNOKCIE
Na paznokciach sylwestrowych wydaje mi się, że góruje przede wszystkim bogate zdobienie (pyłki, brokaty, naklejki) oraz kolory biały, czarny, nude, metaliczny czy po prostu brokatowy. 





Dajcie znać czy macie jakieś plany na Sylwestra!

Szczęśliwego Nowego Roku kochani!

7 komentarzy:

  1. Oo aż się zainspiruję jednym z makijaży, które pokazałaś :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie też Sylwester kojarzy się głównie z metalicznym połyskiem, brokatem, a co za tym idzie - szaleństwem, bo na co dzień raczej mało osób decyduje się na tak odważny makijaż :) Ja w tym roku Sylwestra spędzam rodzinnie, także założę jakąs sukienkę, byle nie siedzieć w dresie ;)
    Szczęsliwego Nowego Roku 2018!

    https://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Sylwester to przede wszystkim bogactwo w brokacie i błyskotkach :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne inspiracje, wszystkiego najlepszego w nowym roku

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam sylwestrowe inspiracje! <3
    Makijaż potrafi zawrócić w głowie, przepiękne propozycje.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Makijaże są piękne, ale i w tego sylwestra byłam praktycznie no-makeup / korektor i tusz.. nie cierpię tapety. Stylizacje śliczne :)
    Pozdrawiam! Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Sylwester to taki dzień, kiedy można zaszaleć, zarówno ze stylizacją, jak i makijażem :) Bardzo mi się podobają Twoje propozycje!
    Pozdrawiam
    Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 caia , Blogger