Podsumowanie roku 2017


Mój rok był pełen wspaniałych chwil przeplatanych smutkiem, jak to zawsze bywa nie obyło się bez wielu 'strat'. Ten rok był chyba moim najtrudniejszym... Ale w tym roku biorę sprawy w swoje ręce i będę zaciekle walczyć o to aby być szczęśliwą. W skrócie opisze Wam jak to wszystko wyglądało, tak więc rok 2017 był dla mnie rokiem:

• pełnym przyjaciół
•spędziłam dużo czasu z rodziną, siostrą i z chłopakiem
•zwiedziłam kilka nowych miejsc
•pojechałam na tegorocznego Openera
•skończyłam 18 lat i miałam wspaniałe imprezy urodzinowe
•byłam na koncercie Guns N' Roses
•rozpoczęłam swoją przygodę z makijażem
•nauczyłam się jeździć na nartach
•miałam chyba każdy kolor włosów
•nauczyłam się robić sushi
•podróżowałam ze znajomymi
•pierwszy raz grałam w golfa
•rok 2017 był rokiem pięknych zachodów słońca, herbaty, awokado, jajek i bekonu
•rozpoczęłam ostatni rok szkoły
•mój chłopak zrobił prawo jazdy
•był to zdecydowanie rok przeprowadzek i remontów
•uzależniłam się od pizzy i lodów
•nauczyłam się robić hybrydę
•w końcu kupiłam sobie wymarzoną lustrzankę
•spędziłam kolejny rok ze swoim wspaniałym chłopakiem






Dajcie znać jak minął Wam rok 2017!

 

19 komentarzy:

  1. Ogh ja w tym roku będę przeżywał swoje 18 urodziny :D
    Wszystkiego najlepszego w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczęśliwego Nowego Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety nie zaliczam roku 2017 do udanych. Duzo lez, nieprzespane noce,strata kilku bardzo waznych osob, brak motywacji do nauki. Jednym slowem, zmarnowalam ten rok. Dlatego rok 2018 rozpoczelam z ogromnym usmiechem na ustach, w gronie rodziny, zmotywowana do dzialania, pelna energii. Poniewaz 31 grudnia 2018 roku chce powiedziec, ze byl to najlepszy rok z moim zyciu i ze udalo mi sie cos osiagnac.
    Swietne zdjecia, jestes bardzo ladna :)
    Zycze ci szczesliwego nowego roku, duzo zdrowka, wielu dobrych chwil oraz milosci :)

    https://magda-stozynska.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  4. życzę Ci aby ten rok był tak wspaniały i wyjątkowy ":) w końcu najlepsze są te chwile spędzane z przyjaciółmi i osobami które się kocha ;)

    Misa Durst

    OdpowiedzUsuń
  5. W ubiegłym roku również wiele się u mnie działo.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj tamten rok był jednym z lepszych. Do tego to zakończenie oj jest co wspominać :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjne podsumowanie kochana! Najlepszego w 2018 roku! :)

    http://nouw.com/flaviagutowska

    OdpowiedzUsuń
  8. To też był dla mnie najtrudniejszy rok w całym moim życiu, niestety, ale poradziłam sobie i pokonałam smutek! :) Dzięki temu pozwiedzałam też trochę świata, więc nie ma co narzekać. Życzę Ci powodzenia w Nowym Roku i szczęścia :*

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Widać, że 2017 był udany! Niech 2018 będzie jeszcze lepszy! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Super rok,też planuję koncert Guns n'roses,fajnie,że to już widziałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dużo się u Ciebie działo :D Życzę, aby Nowy Rok 2018 był jeszcze lepszy :)
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. miałaś bardzo ciekawy rok :) życzę Ci aby ten 2018 przyniósł same przyjemne chwile :)

    OdpowiedzUsuń
  13. super podsumowanie. Oby 2018 był dla Ciebie cudownym rokiem, który przyniesie same sukcesy

    OdpowiedzUsuń
  14. Oby 2018 przyniósł Ci same piękne chwile!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Widzę, że był to rok pełen wrażeń i dużej ilości wspaniałych chwil! :) Mój rok był bardzo pomieszany. Spotkało mnie wiele rzeczy, których kompletnie się nie spodziewałam. Sporo czasu straciłam na zbędne rozmyślania, ale mam nadzieję, że w tym 2018 roku zmusi mnie to do działania ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wygląda na to, że miałaś świetny rok! Trzymam kciuki, aby 2018 był równie cudowny :3

    Pozdrawiam :*
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 caia , Blogger