50 pomysłów na prezent


Przygotowałam dla Was 50-siąt propozycji na prezenty świąteczne. Są to bardzo różnorodne propozycje od kosmetyków po bony na rozmaite wydarzenia. Mam nadzieję, że trochę Wam pomogę w wyborze prezentu na tegoroczne święta!


1. Książka - gatunek i tematyka powinny być dobrane pod osobę, której kupujemy prezent. Może to być książka z przepisami, o ćwiczeniach, makijażu lub czyjaś biografia. Jeżeli nie wiemy co lubi, warto postawić na klasyki które mają wiele części.

2. Gra - można kupić grę na płycie lub przez internet 'bon'. Gra która zawsze się sprawdza to Simsy / dodatki do Simsów!




3. Kosmetyki - zestaw szminek, paletka do oczu, rozświetlacz lub dobry podkład. Fajnie jest zainwestować w dobrą paletką - co nie znaczy, że niektóre tańsze paletki są gorsze. Jedną z moim ulubionych tańszych paletek jest Insta Glam Miyo x Beautyvtricks. A z tych droższych to wiadomo klasyki - Huda Beauty, Anastasia, James Charles x Morphe. 



4. Perfumy - warto jest poznać ulubione zapachy osoby której chcemy podarować perfum lub możemy kupić zestaw mini perfum z różnymi zapachami.

5. Bon na zakupy (do sieciówek).

6. Świeczki / woski - na dole macie moje ulubione firmy świeczek i wosków. Są to Yankee Candle, Kringle, Woodwick.


7. Słodycze.

8. Zestaw herbat / kaw.

9. Lampy pierścieniowa / softbox.

10. Tła do zdjęć.

11. Sweterek, skarpetki, kapcie świąteczne - aktualnie są wszędzie. Sieciówki mają super asortyment Sinsay, H&M czy Bershka.



12. Biżuteria - do moich ulubionych należą Lilou, La Mimi, Nomination i Pandora.



13. Lightbox.



14. Gry planszowe oprócz gier które macie na dole polecam także Monopoly, Scrabble, Loża szyderców, Cluedo.



15. Bon do kosmetyczki.

16. Zestaw do paznokci.

17. Bon do kina na dowolny seans.

18. Lokówka / prostownica / suszarka - mam i polecam urządzenia BaByliss.




19. Zestaw kosmetyków - pielęgnacja lub kolorówka. Warto zainwestować w produkty Rituals, za to Nyx jest przystępny cenowo i ma bardzo duży asortyment.




20. Bon na tatuaż.

21. Aparat fotograficzny / polaroid.

22. Zegarek - może być droższy i markowy albo tańszy np. z Apartu.




23. Bon na skok ze spadochronu, nauka jazdy na nartach (polecam Wam naukę jazdy na nartach w Gdańsku - uczycie się zjeżdżać z takiej taśmy.)

24. Płyty z muzyką CD lub winyle. Gatunek wybierzcie pod osobę, której robicie prezent.




25. Urządzenie do kawitacji.

26. Ramka ze zdjęciem.

27. Zdrapki / lotto.

28. Etui do telefonu / pop socket - na rynku jest wiele wzorów i rodzajów. Możecie zrobić własne etui, np. ze zdjęciem.


29. Bilet do muzeum, na wystawę sztuki.

30. Wycieczka w góry, za granicę - wypad na weekend lub nawet na jedeń dzień! Może to być bilet last minute.

31. Mapa zdrapka - idealny prezent dla osób, które kochają podróżować.



32. Spersonalizowane, pasujące koszulki - ja lubię tego typu odzież. Idealne dla par, rodzeństwa czy przyjaciół.



33. Kubek - tutaj także macie ogromny wybór. Od gotowego kubka po własne projekty także takie które pokazują zdjęcie po zalaniu wrzątkiem.


34. Escape room.

35. Przejażdżka luksusowym autem.

36. Bon do spa na zabiegi.

37. Aquapark / basen wspólny wypad na cały dzień to dobry pomysł!


38. Karnet na siłownie.

39. Degustacja whisky / czekolady.

40. Lot w tunelu aerodynamicznym.

41. Lot paralotnią.

42. Kurs nurkowania.


43. Warsztaty cukierkowe.

44. Bon na masaż.

45. Bon na sesję.

46. Bilet na koncert / do teatru.



47. Markowa torebka.



48. Szlafrok - tutaj także możemy wybierać spośród asortymentu sieciówek lub sklepów typu Victorias Secret czy Oysho.



49. Eko torba - jak dla mnie, eko toreb nigdy za wiele! Uwielbiam je kolekcjonować i nosić jako torebki na codzień lub po prostu na zakupy.



50. Świąteczne dodatki do zdjęć - mi osobiście takie gadżety przydają się nie tylko do świątecznych zdjęć ale także na przeróżne sesje.




Na koniec zostawiam Wam kilka propozycji jak możecie zapakować prezenty, oprócz kokardek i klasycznych papierów czy toreb świątecznych.



8 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawe propozycje, w większości dla kobiet, szkoda że nie ma więcej pomysłów na prezent dla mężczyzn, to odwieczny problem 🤔

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdybym miała taki post pod ręka kilka lat wstecz byłoby o tyyyle łatwiej :o mega!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale zajebioza już teraz wszystko jasne

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś dobór odpowiedniego prezentu był dla mnie nie lada wyczynem... obecnie lubię poszukiwać inspiracji! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie czegoś takiego szukałam, wiele ciekawych pomysłów których mi brak po tylu latach kupowania prezentów 😁

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo lista pomysłów rewelacyjna! Każdy może znaleźć coś dla siebie ;) Myślę, że dzięki Tobie duża część osób skorzysta z Twoich pomysłów i będą bardzo szczęśliwi, że mają wybrany ten właściwy prezent ☺️ Pozdrawiam cieplutko 🙂

    OdpowiedzUsuń
  7. Wpadłam do Ciebie, ponieważ zainteresowała mnie Twoja grafika - ta dziewczyna to coś "oryginalnego" w całej blogosferze. Na tyle, na ile można mówić o oryginalności w Blogosferze ;)
    Szablon to kwestia gustu, więc tutaj nie będę się wypowiadać, tak samo jak o tematyce bloga jako takim. Niemniej, powinnam ustosunkować się do Twojego wpisu.
    Tak więc, otwierając link, spodziewałam się typowego wpisu o świętach i prezentach. Wpisu idącego na łatwiznę. Po części miałam rację, ale też częściowo się myliłam - nie spodziewałam się takich porad jak kurs nurkowania czy degustacja whisky, podobnie z tunelem aerodynamicznym (dobrze to piszę?) czy samym escape room. Powiedziałabym, że to bardziej prezent na urodziny jak na święta - ale, każda okazja jest dobra by podarować coś, z czego druga strona będzie się cieszyć.
    Tak więc, nawet jeśli nie ustosunkowałabym się do Twoich propozycji, to z pewnością zaczerpnęłabym z nich pewną inspirację. A "typowe"w tym wpisie są książki i kosmetyki - o tym piszą wszędzie. Ale, nie ma co ukrywać, to uniwersalny prezent.
    Pozwolę sobie na krótkie podsumowanie: blog zaskoczył mnie na plus. Spodziewałam się typowości, a jest typowość z nutą oryginalności. Jak znów przewinie mi się Twój blog na grupach na facebooku, z pewnością zerknę z czystej ciekawości.
    Pozdrawiam, N. z www.narzecze.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Sporo świetnych podpowiedzi, osobiście nie mam problemu jakoś z nalezieniem prezentów dla bliskich, ale na pewno wpis przyda się wielu
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 caia , Blogger