Świąteczno zimowe inspiracje ❆



Udało mi się! Stworzyłam swoje zimowe inspiracje, nawet zdążyłam przed świętami! Kilka dni temu minęło moje 10 dni wolnego od pracy. Byłam u rodziców, zdjęcia które zobaczycie poniżej są z naszego (a raczej z ich) mieszkania. W tym roku sama ubierałam choinkę, resztą dekoracji zajęła się moja mama. Ma tego naprawdę dużo! W tym roku jadę na 'gotowe', wyprowadziłam się od rodziców - mieszkam w innym mieście. Wyszło tak, że dzisiaj pracuję do nocy więc można powiedzieć, że przyjadę w wigilię bo będzie już po północy. W tym roku będą to dla mnie krótkie, ale intensywne święta. Na pewno zrobię post z relacją ze świąt!

Chciałabym Wam życzyć zdrowych, spokojnych i wesołych świąt. Odpocznijcie, nabierzcie energii do nauki i pracy. Najedzcie się i cieszcie się czasem spędzonym z rodziną. 


Zapraszam Was do oglądania ↓



























Jak Wam się podobają takie inspiracje 'robione' samemu oraz zdjęcia oczywiście?
Jak spędzacie święta w tym roku?

9 komentarzy:

  1. Ślicznie.... Ja w tym roku spędzam świta z mężem i córka... Obserwuje i zapraszam do siebie..

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej podobają mi się zdjęcia od 8 do 11 oraz ostatnie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale urocze! Śliczne zdjęcia i śliczne ozdoby.
    Ja zamierzałam się uczyć dalej do sesji, ale chyba mój układ współczulny padł - jak to nasza pani na psychologii mówi, organizm sam zażądał odpoczynku i mnie rozchorował 😭 jedyne co mogę robić to czytać lekkie książki i oglądać łatwe filmy 🤣

    http://karina.stankowicz.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja święta zawsze przeplatam z urodzinami, mam jej dzisiaj, zawsze są w gronie rodzinnym w domu. Zdjęcia cudowne, a ozdoby jeszcze bardziej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Są cudne, czuć te święta! Pozdrawiam serdecznie 😀 i życzę wesołych świąt.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne inspiracje! <3 Czuć ukochaną magię.
    CHCIAŁABYM ŻYCZYĆ SAMYCH POMYŚLNOŚCI Z OKAZJI ŚWIĄT! <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam ten świąteczny czas, cudowne zdjęcia ♥

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne świąteczne ozdoby:) Super zdjęcia

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 caia , Blogger